هتل خیام مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است . از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه مشهد رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . واحدهای هتل خانه سبز مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

آدرس: مشهد , میدان توحید


 

 

 

 

 

هتل جم مشهد

 

هتل جم مشهد از 154 اتاق تشکیل شده است که در هر اتاق دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . علاوه بر این اتاق ها دارای ماهواره و یخچال و تلویزیون هم می باشند. این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل جم مشهد در نزدیکی بیمارستان آریا مشهد واقع شده است. این هتل برای برگزاری مراسم های مختلف دارای تالار پذیرایی بسیار بزرگی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت درون لابی , گشت درون و برون شهری , رستوران و... اشاره کرد. در بام هتل جم مشهد هم رستورانی قرار دارد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است.

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل,رزرو هتل,هتل در مشهد,هتل خوب در مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: